Tänään oli taas semmonen ihan normi päivä. Mua vaan ottaa päähän ku ope on semmonen ****pää ja haisee kaks kertaa pahemmalle!!! Siis niinku kuka vois kestää semmosta haisulia..? Mä en ainakaan eikä kukaan muukaan meidän luokalt. Liikunnas oli taas niin kivaa viihdettä... nimittäin POJAT! Ne on kyl nii hauskan näkösii ku ne vaan pomppii siel ku pelataan käsipalloo. :D Olin tällä kertaa sinisten puolel ja viimeks olin punasten puolel. Rassaa ku mä ja mun kaks hyvää kamuu ei lähes KOSKAAN päästä samalle puolel! Ku ope valitsee... eri puolel. Ja kun joku (joka ei siis ole minä ta jompikumpi mun hyvist kamuist) joudutaan eri puolel. Jos joku meist kolmest on valitsemas, me ainakin yritetään päästä samalle puolel. Mut ope aina valittaa et ei saa ottaa vaan parhaita kavereita vaan pitää olla tasaset puolet. No, meil ois tasaset puolet jos yks Hilda ois yksin ja loput sitä vastaan. Se on nii ylivoimanen ku se on nii "iso" et kukaan ei uskalla mennä sen eteen...